maandag, februari 20, 2006

Een droom komt uit!

Hallo,

Vreugde, ongeloof, opluchting, tranen (van vreugde)....
Ik kan het zelf nog niet helemaal bevatten, maar vandaag is mijn grote droom waarheid geworden. Ik werd vanmiddag gebeld door de CAE met de mededeling dat ik woensdag 1 maart begin met de typerating Airbus A319/A320/A321 wat na het succesvol afronden resulteert in een baan bij easyJet. Ik heb niet eens een gesprek gehad, ben gewoon direct aangenomen. Een absoluut onbeschrijvelijk gevoel.

1 Maart begin ik in Madrid met de grondschool. Na zo'n 3 weken vlieg ik dan naar Moskou om daar de Full Flight Simulator sessies te doen en eind april vlieg ik waarschijnlijk naar Corsica om daar mijn base-training te doen (circuitjes vliegen).
Mijn basis is nog onbekend, dus later meer info.

Ik ga een flinke borrel nemen om dit te vieren!

Groetjes
Jeroen

1 opmerking:

fawza zei

leuk dat je droom in vervulling is gekomen,, ik hoop alleen dat de mijne in vervulling komt, wl stewardess worden maar zit in geld problemen,, kan de school niet meer betalen en ben gestopt ermee.. gelukkig heb ik een vwo diploma. ow ik woon in suriname,, groetjes en veel succes ermee.